Úspěšný dalmatský propagační film "The Heart of Adriatic"

Chorvatsko... Články ... Aktuality ... Úspěšný dalmatský…
Publikováno: 18.11.2014
Brela
Brela

Propagační film Turistického sdružení Splitsko-dalmatské župy "The Heart of Adriatic" (Srdce Jadranu) získal na prestižním "Baku Internatioval Tourism Film Festivalu", který se konal letos v létě v hlavním městě Ázerbájdžánu Baku, zlatou medaili (Golden Award) za nejlepší propagační turistický film v kategorii krátkých turistických filmů a reklam.

Film uspěl v obrovské konkurenci 68 filmů z celého světa, mezi nimiž byly např. filmy z Austrálie, Turecka, Ruska, Slovinska, Ázerbájdžánu, Rakouska, Černé Hory, Bosny a Hercegoviny, Srbska, Itálie, Řecka, Laosu a České republiky.

Film "The Heart of Adriatic" režiséra Ivana Periće vznikl v produkci Turistického sdružení Splitsko-dalmatské župy a týmu společnosti Dream Division. Veřejnosti byl představen již před rokem a za tu dobu si na You Tube připsal přes 1,3 milionu shlédnutí. Tak vysoká sledovanost ho zařadila mezi nejúspěšnější chorvatské filmy.

Na festivalu v Baku soutěžilo ještě několik dalších chorvatských filmů, např. "Nacionalni park Brijuni/National Park Brijuni – The Hidden Paradise" Marka Vrdoljaka, "Novigrad/Cittanova" Zorana Margetiće, a dva další filmy společnosti Dream Division: "Starogradsko polje/Starigrad Plain" a "Makarska: Where Distances Meet".

You Tube: "The Heart of Adriatic".


Zdroj informací:

  • Ministerstvo cestovního ruchu (Ministarstvo turizma): www.mint.hr

Mohlo by vás zajímat